بچه های قلم
  • صفحه اصلی
  • قلم نوشت
  • اشک قلم
  • قلمخند
  • رادیو قلم
  • ویدئو قلم
  • تصویر روز

بچه‌ های قلم » قلم نوشت

تحریم کالاهای صهیونیستی، چرا و چگونه

برای بسیاری، موجودیت صهیونیسم در محدوده‌ی جغرافیایی سرزمین‌های اشغالی فلسطین خلاصه می‌شود، در حالی که دولت نامشروع اسرائیل، فقط بخش کوچکی از ماهیت عینیت یافته‌ی تفکر نژادپرستانه صهیونیسم می‌باشد.

 با بررسی سابقه تاریخی اقدامات یهود و به خصوص صهیونیست‌ها، می‌توان متوجه شد که صهیونیسم جهانی بر دو پایه پول (اقتصاد) و رسانه (کنترل و مهندسی افکار عمومی) تکیه کرده است، ستون‌هایی که صهیونیست‌ها با استفاده از قدرت و هم‌افزایی و پشتیبانی آنها، استیلای خود را در نقاط مختلف جهان به صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بست و گسترش می‌دهد.

آن‌چه در ذیل می‌آید، بررسی اجمالی این موضوع است که ما چگونه ناخواسته به صهیونیسم کمک می‌کنیم و در ادامه، چگونه می‌توانیم نقش کمتری در چرخه‌ی مالی و رسانه‌ای صهیونیسم جهانی داشته باشیم.(۱)

چند سالی است که موضوع تحریم کالاهای صهیونیستی توسط نهادها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی و همچنین مصرف کنندگان داخلی، در بین فعالین فرهنگی انقلاب اسلامی و گروه‌های دانشجویی و طلاب عدالتخواه، به عنوان یک مطالبه جدی درآمده است و تا امروز نیز فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

البته باید گفت این موضوع، پیش از این توسط مجموعه‌های اسلامی خارج از کشور مورد توجه قرار گرفته و تعدادی از مراکز فرهنگی – اسلامی خارجی تجربیات و فعالیت‌های عملی بیشتری نسبت به فعالین داخلی دارند.(۲)

در این میان سوالات و شبهاتی وجود دارد که پاسخ‌گویی به آنها، می‌تواند راه‌گشای فعالیت‌های آتی، در زمینه تحریم این کالاها باشد. در ذیل برخی سوالاتی که در این رابطه وجود داشته و بسیاری از علاقمندان به این موضوع را درگیر خود نموده است به صورت مختصر بررسی می‌شود.

منظور از کالاهای صهیونیستی چیست؟
تعریف این کالاها را باید از دو منظر نگاه کرد:
۱- کالاهای تولید شده در خاک سرزمین‌های اشغالی که البته این کالاها هیچگاه به صورت رسمی و از موادی قانونی وارد کشور نشده و نمی‌شوند، بلکه بیشتر به صورت قاچاق و از طریق برخی کشورهای هماسیه، مانند کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و در مقیاس محدود وارد ایران می‌گردند.
علامت شناسایی این کالاها (اگر به صورت مشخص منشأ آنها معلوم نباشد) با بررسی بارکد مندرج بر روی کالا قابل تشخیص است. بارکدی که برای کالاهایی با منشأ اسرائیلی تعریف شده، با عدد ۷۲۹ شروع می‌شود که در سمت چپ زیر بارکد قرار دارد و به راحتی می‌توان با دیدن این کد، از منشأ تولید کالا مطلع گردید [برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید].

۰۳:۳۷ - پنجشنبه ۱۳۸۹/۰۶/۱۱

انسان کامل (بخش دوم)

این مقاله با استفاده از مطالب صفحات ۵۵۰ -۵۵۱ در شرح حدیث سی و یکم و صفحات ۲۰۶ – ۲۰۷ و ۲۰۸ در شرح حدیث دوازدهم  از کتاب چهل حدیث امام خمینی(ره) نگاشته شده است.

شناخت انسان کامل از منظری دیگر

(اراده انسان کامل عین اراده خداوند متعال است و بر جمیع امور و جمیع عوالم وجود نافذ می‌باشد، در توضیح مطلب) باید دانست (در) تفویض مستحیل(یعنی واگذاری محال یا باطل امور آفرینش) که (منظوراز آن) مغلولیت یدالله (فراموشی اراده الهی) و تاثیر قدرت و اراده عبد مستقلاً ( مستقل از اراده الهی) باشد، مابین عظائم امور(امور عظیم در نظر عرف انسان‌ها) و صغائر آن به هیچ‌وجه فرقی نیست.

چنانچه احیا و اماته (زندگی دادن و زندگی گرفتن) و ایجاد و اعدام (به وجود آوردن و نابود کردن) و قلب عنصری به عنصری دیگر (تبدیل ماهیتی به ماهیتی دیگر) تفویض به هر موجودی (مورد قبول) نتواند بود، تحریک پر کاهی نیز تفویض (مورد قبول ) نتواند بود، ولو به مَلَک (فرشته) مقربی یا نبی مرسلی، از عقول مجرده (موجودات عاری از هرگونه مادیت) و ساکنین جبروت اعلا گرفته تا هیولای اولا (عناصر ابتدایی مادی) و تمام ذرات کائنات(عوالم وجود) مسخر در تحت اراده کامله‌ی حق و به هیچ وجه و در هیچ کاری استقلال ندارند و تمامت آنها در وجود و کمال وجود و در حرکات و سکنات و اراده و قدرت و سایر شئون محتاج و فقیر، بلکه فقر محض و محض فقرند (از جمله انسان کامل که در نهایت علم به فقر ذاتی خود نسبت به خداوند است).

چنانچه با قیّومیّت حق و نفی استقلال عباد و ظهور و نفوذ اراده الله و سریان آن نیز، مابین امور عظیمه و صغیره هیچ فرقی نیست، (پس) چنانچه ما بندگان ضعیف قادر هستیم به اعمال ضعیفه، از قبیل حرکت و سکون و سایر افعال (مادی)، بندگان خاص خداوند و ملائکه مجرده قادرند به افعال عظیمه احیا و اماته (زندگی دادن و گرفتن) و رزق (دادن) و ایجاد و اعدام (یعنی) همانطور که جناب ملک الموت موکل به اماته است (از طرف خداوند) و اماته او (وظیفه او) از قبیل استجابت دعا نیست (یعنی دعا نمی‌کند که خداوند انسانی را قبض روح کند) و جناب اسرافیل موکل به احیاست (از طرف خداوند) و از قبیل استجابت دعوت نیست (وظیفه اش) و از قبیل تفویض باطل هم نیست (یعنی مستقلا از سوی خدا انجام نمی دهند و اراده آنها عین اراده الهی است).

همینطور اگر ولی کامل (انسان کامل) و نفس زکیّۀ قویّه‌ای، از قبیل نفوس انبیا و اولیاء، قادر بر اعدام و ایجاد و اماته و احیا به اقدار (قدرت) حق تعالی باشد، تفویض محال نیست و نباید آن‌را باطل شمرد و تفویض امر عباد به روحانیت کامله‌ای که مشیّتش فانی در مشیت حق و اراده‌اش ظل (سایه) ارادۀ حق است و اراده نکند مگر آنچه را حق اراده کرده و حرکتی نکند مگر آنچه که مطابق نظام اصلح است ، چه در خلق و ایجاد و چه در تشریع و تربیت (خلق) ، مانع ندارد بلکه حق (صحیح) است. و (البته) این حقیقتا (در حقیقت) تفویض نیست. و بالجمله (خلاصه) به آن معنای اول، تفویض در هیچ امری جایز نیست و مخالف براهین متقنه است. و به معنای دوم ، در تمام امور جایز است. بلکه نظام عالم درست نشود (شکل نگیرد) مگر با ترتیب اسباب و مسبّبات که امام صادق (ع) می فرمایند:أبی الله أن یُجریَ الاُمورَ الّا بِاَسبابها. که خداوند اِبا دارد امور را جاری سازد الا از طریق اسباب و مسببات (و انسان کامل ظهور اتمّ و أکمل اسم شریفۀ مسبب الاسباب است).
و بدان که تمام این معانی که به طریق اجمال (خلاصه) ذکر شده مطابق میزان صحیح برهانی و ذوق و مشرب عرفانی و شواهد سمعیه است. وَاللهُ الهادی.
 
ما و انسان کامل
چگونه اول مرتبه حصول(بدست آمدن) روایح (نسیم‌های ) ولایت (انسان کامل) شامل حال انسان می گردد؟؟

۱۵:۰۴ - شنبه ۱۳۸۹/۰۵/۳۰

انسان کامل (بخش اول)

انسان کامل مظهر جمیع اسماء و صفات الهی (به شکل أتم و أکمل آن) است.

این مظهریت به این صورت است که:
۱- هیچیک از اسماء را در آن (وجود انسان کامل) غلبه تصرفی نیست.
۲- مظهریت آن (وجود انسان کامل) از اسمی (از اسماء الهی) زاید بر اسمی نیست. (یعنی هیچ اسمی از اسمای الهی بیش از اسم‌های دیگر خداوند در آن وجود عزیز ظهور ندارد).

در نتیجه:
۱- او (انسان کامل) مربوب (تربیت شده) حق تعالی است به اسم جامع (توسط اسم جامع الهی).
۲- سیرش (حرکت کمالیش به سوی ذات مقدس الهی) بر طریقۀ مستقیمه وسطیه اسم جامع (الهی) است.
۳- او (انسان کامل) نیز چون رب خود (خداوند) کون (وجود) جامع است.
۴- دارای مقام وسطیت و برزخیت کبری است (به عبارتی فیض را در نهایت خود و بدون هیچ تصرف وجودی به مادون وجود مقدسش انتقال می دهد).

این درحالی است که در (وجود) سایر اکوان (موجودات)، اسمی از اسماء محیطه یا غیرمحیطه (الهی) غلبه تصرفی داشته و در نتیجه آنها (موجودات دیگر) هر یک مظهر اسمی از اسمای الهی می باشند (با توجه به میزان سعه وجودیشان) و بدء (شروع) و عود (بازگشت) آنها به همان اسم است و اسم مقابل آن در بطون است (عدم ظهور دارد) و متصرف آن نیست (در برابر ظهور اسم مقابل مخفی و باطنی است) مگر به وجه (با توجه به) احدیت اسماء که بیان آن مناسب این مقام نیست…

حق تعالی (نیز) به مقام اسم جامع و رب‌الانسان (انسان کامل) بر صراط مستقیم است چنانچه فرماید:
"إن ربّی علی صراطٍ مستقیم"   هود/آیه ۵۶

یعنی مقام وسطیت و جامعیت بدون فضل (برتری) صفتی بر صفتی و ظهور اسمی دون (بدون) اسمی دیگر و (در نتیجه) مربوب آن ذات مقدس(هم) بدین مقام، بر صراط مستقیم است بدون تفاضل مقامی از مقامی و شأنی از شأنی (یا مَن لا یَشغَلُهُ شأنٌ عَن شأن).

۱۳:۴۰ - دوشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۴

حماسه حضور ؛ بزرگداشت حضور ۴۰ میلیونی در انتخابات ۲۲ خرداد ۸۸

بسمه تعالی

گرامیداشت حماسه حضور

نزدیک به نیم قرن است خرداد ماه، ماه شکوفه زدن درخت استقامت و آزادگی به شمار می‌رود. درختی که شاید اولین جوانه‌اش در نیمه‌ی خرداد ۱۳۴۲ به ثمر نشست؛ در حالی‌که کور دلان پنداشته بودند کشتار، این نهال نوپا را از پا خواهد انداخت. خون شهدای این واقعه نهال استقامت را در دل سربازان حضرت روح‌الله که آن روزها هنوز در قنداقه بودند، دواند. آن‌چنان که بعدها امام امت در اعتقاد به ثمربخشی خون شهدای این روز، انتظار فرج از نیمه‌ی خرداد کشید…

خام اندیشان چندباره تلاش کردند وقایع این ماه را به نفع خود مصادره کنند، اما لطف الهی سبب شد در همیشه‌ی تاریخ، حوادث این ماه، خلاف خواست ایشان نقاط عطفی برای ملت ایران قرار گیرد.

اگر خرداد ماه، امام امت را به آسمان‌ها برد در این سو رهبری فرزانه به انقلاب اسلامی عطا کرد که به قلم تدبیرش، بسیار آسمان را به خدمت پابرهنگان عالم گرفت.

اگر خرداد آیت‌الله سعیدی، بخارایی، امانی، صفارهرندی، نیک نژاد و چمران را بر خاک شهادت نشاند، از این سو جوانان غیور وطنمان را میوه‌ی خون این شهیدان قرار داد تا با خون ایشان معامله‌ی "سَبْعَ سَنَابِلَ فِی کُلِّ سُنبُلَهٍ مِّئَهُ حَبَّهٍ‬" کرده باشد.

۰۹:۵۹ - چهارشنبه ۱۳۸۹/۰۳/۱۹

شهید سید حسن آیت و چهره حقیقی مصدق السلطنه

آن چیزی که من در نوار می‌گویم همین خطر است که گفتم، یعنی عین این جمله است، دشمن بلایی را که سر آیت الله کاشانی آورد، می‌خواهد سر امام و این نهضت بیاورد و عین این جمله را من آنجا گفتم و دشمن بارها تلاش کرده و یکی از عللی که موفق نشده، این است که ما دست او را خوانده‌ایم، ملت هم باید دست اینها را بخواند… (شهید سید حسن آیت)

با توجه به اینکه مقاله‌ای نسبتاً مفصل و جامعی در مورد مواجهات شهید آیت با ملی‌گراها، بنی صدر و میر حسین موسوی در سال ۱۳۶۰ در ویژه نامه روزنامه ایران با نام "رمز عبور" چاپ شده است، برای جلوگیری از موازی کاری که مانعی جدی بر سر راه مقاومت فرهنگی نیروهای انقلاب است، دوستان را به همان مقاله ارجاع داده و برای روشن‌تر شدن ماهیت دسیسه‌های دشمن صهیونیستی و بازیگرانشان علیه انقلاب اسلامی مردم ایران، قسمت‌هایی از کتاب شهید آیت با نام "چهره حقیقی مصدق السلطنه" را مرور می‌کنیم تا با پند گرفتن از تاریخ که مدام خود را تکرار می‌کند، خطرات پیش‌روی انقلاب و نیروهای وفادار به انقلاب را شناخته و خود و انقلاب را در برابر این خطرات بیمه نماییم.

ابتدای کتاب با سخنی از امام راحل(ره) زینت گرفته است که خود گویای حقایقی مهم است.
امام(ره) می‌فرمایند: یک گروهی [جبهه ملی] که از اولش باطل بوده است، من از آن ریشه‌هایش می‌دانم یک گروهی که با اسلام و روحانیت اسلام سرسخت مخالف بوده‌اند، از اولش هم مخالف بوده‌اند، اولش هم وقتی که مرحوم آیت الله کاشانی دید که اینها دارن خلاف می‌کنند، صحبت کرد، اینها کاری کردند که یک سگی را نزدیک مجلس عینک بهش زدند، اسمش را آیت الله گذاشته بودند.

این در زمان آن بود که اینها [جبهه ملی] فخر می‌کنند به وجود او [مصدق] آن هم مسلم نبود [مصدق].

من در آن ‌روز در منزل یکی از علمای تهران بودم که این خبر را شنیدم که سگی را عینک زدند و به اسم آیت الله توی خیابان‌ها می‌گردانند. من به آن آقا عرض کردم که این دیگر مخالفت با شخص نیست.این [مصدق] سیلی خواهد خورد و طولی نکشید که سیلی را خورد و اگر مانده بود [مصدق] سیلی را بر اسلام می‌زد.

قسمتی از مقدمه کتاب چنین است:
استعمارگران به درستی دریافته بودند که استقرار حکومت اسلامی مساوی با مرگ قطعی آنهاست.آنان پی بردند که به قدرت سلاح و سرنیزه نمی‌توانند بر انبوه مسلمین که تا پای جان حاضر به دفاع از اسلام و مسلمین‌اند غلبه یافته، از این‌روی چاره‌ای اساسی اندیشیدند و در صدد برآمدند، با ایجاد کانال‌های انحرافی و انقلابی‌نما، از قدرت عظیم توده‌های مردم که پشت سر روحانیت قرار داشتند کاسته و سرانجام آنان‌را تضعیف و زبون سازند.

۲۰:۱۲ - پنجشنبه ۱۳۸۹/۰۲/۲۳

آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

آن‌چه در ذیل می‌خوانید، پاسخ نویسنده وبلاگ "وب نوشت‌های یک پسر شیمیایی" است به نظر یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ گروهی "میوه ممنوعه" در واکنش به مطلب "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند".
متن اصلی آن نوشته و نظری که این مطلب در پاسخ به آن به رشته تحریر درآمده است را بدون هیچ دخل و تصرف ملاحظه می‌فرمایید.
تحلیل و نتیجه‌گیری بماند با خوانندگانی که با دیده انصاف به وقایع می‌نگرند.

 ——————-

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

جنس این پیام،
از جنس سخنان امام خمینی (ره) است.

+ یک پسر شیمیایی ; ۴:۱٧ ‎ب.ظ ; جمعه ٢٠ فروردین ۱۳۸٩

 ——————-

نظر یکی از بازدیدکنندگان:

رها                  ٩:٠٢ ‎ق.ظ – شنبه، ٢۱ فروردین ۱۳۸٩

خجالت نمی کشین این غلام بچه ی مزدور بی حیا رو با اون مرد بزرگ مقایسه می کنید
ادعای انقلابی بودنتون هم میشه
اون موقع که امام خمینی تبعید بود ویارانش تو زندان ساواک این مردک کجا بود ؟شما کجا بودین ؟
همه چیز رو به باد دادین دست بردار نیستین
تو نه امام رو می شناسی نه جنس سخنش رو
پس حرف زیادی نزن

۰۹:۲۴ - پنجشنبه ۱۳۸۹/۰۱/۲۶

میر حسین موسوی و سیری در تاریخ – سنگ‌اندازی‌هایی در برابر شهید سید حسن آیت – بخش چهارم

هنگامی که اولین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار گردید و شهید آیت، به عنوان یکی از منتخبین مردم تهران به مجلس راه یافت، جریان نفاق با تمام دسته بندی‌هایش، عزم خود را برای رد اعتبار نامه او به کار گرفت تا هم انتقام خود را از او گرفته وهم ایشان را به شکل دموکراتیک از سر راه بردارد، در نتیجه بازرگان، مجتهد شبستری، سلامتیان، یدالله و عزت الله سحابی، صدر حاج سید جوادی و… اعتبار ایشان را زیر سوال برده و هنگام تصویب اعتبار نامه اش، به آن رأی منفی دادند تا با رد اعتبار نامه، او از مجلس اخراج شوند که البته به علت حمایت افرادی همچون مقام معظم رهبری، آیت الله یزدی، عسگراولادی، شاهچراغی، پرورش، شهید دیالمه، شهید رجایی، آیت الله امامی کاشانی و … این حرکت جریان نفاق ناکام ماند.

تدبیر هوشمندانه شهید آیت این بود که پیشنهاد کرد تا رأی گیری برای اعتبارنامه‌اش علنی برگزار شود تا تاریخ بتواند جریان نفاق را بهتر بشناسد و این سبب گردید تا عده‌ای در رأی گیری شرکت نکنند.

آنهایی که در رأی گیری شرکت نکردند نشان دادند که با افکار این شهید موافق نیستند اما نمی‌خواهند تا نامشان در کنار نام افراد مخالف اعتبارنامه آیت آورده شود که این موضوع، خطرناکتر بودن بیشتر این افراد را ثابت می‌کند، زیرا آنها قطعاً چهره‌ایی ظاهرالصلاح بوده‌اند.

مرتضی الویری که امروزه یکی از شرکت کنندگان در کودتای مخملین شکست خورده بعد از انتخابات است در این مورد می گوید:
"طبیعی است وقتی فردی خود را طرفدار شدید ولایت فقیه معرفی می‌کند و منتقدین اصلی او در مجلس جناح موسوم به لیبرال‌ها بودند، افرادی که به شکل معمول با احتیاط و محافظه‌کاری عمل می‌کردند ترجیح دادند که در رأی‌گیری شرکت نکنند.
شاید اگر رأی‌گیری غیرعلنی بود، بسیاری از آن افرادی که در رأی‌گیری شرکت نکردند یا رأی ممتنع دادند، به آقای دکتر آیت رأی منفی می‌دادند."

ناگفته نماند خود آقای الویری به اعتبارنامه رأی مثبت داد اما از فحوای کلام او به خوبی فهمیده می شود که:

۱- آقای الویری برخلاف میل قلبی و نظر واقعی خود و براساس تشخیص مصلحت به اعتبارنامه شهید آیت رأی مثبت داده است.

۲- عده قابل توجهی از نمایندگان نیز برخلاف نظر واقعی خود و براساس تشخیص مصلحت به اعتبارنامه رأی ممتنع داده‌اند و یا اصلاً در رأی گیری شرکت نکرده‌اند.

۲۳:۲۱ - یکشنبه ۱۳۸۹/۰۱/۸

میر حسین موسوی و سیری در تاریخ؛ شهید سید حسن آیت – بخش سوم

نام: سید حسن آیت
تاریخ و محل تولد: ۱۳۱۷، نجف آباد اصفهان
تحصیلات: فوق لیسانس علوم اجتماعی،لیسانس ادبیات،لیسانس حقوق
محل خدمت: منتخب مردم اصفهان در مجلس خبرگان قانون اساسی و عضو هیئت رئیسه همین مجلس، منتخب مردم تهران در دوره اول مجلس شورای اسلامی، یکی از ۷ نفر بنیانگذارحزب جمهوری اسلامی و اولین دبیر سیاسی همان حزب.
تاریخ و محل شهادت: ۱۴ مرداد ۱۳۶۰ و ۳۸ روز پس از انفجار تالار اجتماعات حزب جمهوری اسلامی.
چگونگی شهادت: با شلیک بیش از ۶۰ گلوله، در اتومبیل شخصی‌اش و جلوی درب منزلش، هنگامی که قصد داشت برای حضور در جلسه بررسی صلاحیت وزرای دولت شهید باهنر در مجلس حضور یابد.

سخن از شهید آیت سخن از انقلابی است که یاران آن مظلومانه به شهادت رسیدند زیرا حاضر نشدند از محتوای اسلامی آن صرف نظر کنند.

سخن از شهید آیت سخن از نخبگانی است که جان خود را کف دست گرفته و به جنگ جریانی رفتند که در سبعیت و بی رحمی چیزی کمتر از اربابان صهیونیست و غربی و شرقی خود نداشتند.

سخن از شهید آیت سخن از آنانی است که به میدان نبرد بی‌امان با انحراف از آرمان های اسلامی انقلاب شتافتند.

سخن از آنانی است که عمارگونه به روشنگری پرداخته، امام خود را حتی برای یک لحظه تنها نگذاشته و در این راه به شهادت رسیدند.

روز ۷ تیر سال ۶۰ روز سختی برای آیت بود.
او در جلسه شورای مرکزی حزب جمهوری به سختی بر صلاحیت میر حسین موسوی برای تصدی پست وزارت امور خارجه دولت شهید رجایی شورید.
هنوز سخنان این شهید در آن جلسه به صورت کامل فاش نشده است اما هرچه بوده نشان از وجود مانعی جدی در برابر سیر صعودی میرحسین موسوی در نظام جمهوری اسلامی داشت.

۱۰:۲۷ - پنجشنبه ۱۳۸۸/۱۲/۶

با مدعی مگویید، اسرار عشق و مستی -:- زیرا که طعم ساندیس، شهد است راستی راستی!

با مدعی مگویید، اسرار عشق و مستی زیرا که طعم ساندیس، شهد است راستی راستی! ای کاش میر میدید، انبوه عاشقان را تا بی خبر نمیرد، از درد خود پرستی   جانباز شیمیایی، با شیخ گفت: «جانا! با کافران چه کارت؟ گر بت نمی پرستی»   دندان گرگها را، هر کودکی ببیند ای پیر انقلابی! […]

۱۶:۵۶ - یکشنبه ۱۳۸۸/۱۱/۱۱

میر حسین موسوی و سیری در تاریخ؛ اینها سخنان احمدی‌نژاد نیست! – بخش دوم

این‌ها سخنان احمدی نژاد نیست.
این سخنان از سوی مخالفان سیاسی آقای موسوی و زهره کاظمی (زهرا رهنورد) پس از خروجشان بر حاکمیت نیست.
این سخنان از کسانی نیست که امروز و پس از نفی جمهوریت و رأی مردم و چندی بعد، نفی اسلامیت و ولایت فقیه از سوی موسوی و پیاده نظامش از خواب بیدار شده اند.
این سخنان، در سال ۱۳۸۸ از دهان خارج نشده است!

این‌ها، سخنان یکی از اعضای حزب جمهوری اسلامی است که به همراه همفکرانش و به رهبری انقلابی نستوه، شهید حسن آیت، دبیر سیاسی حزب، انحراف را دراقلیتی از حزب دیدند و بیان کردند و هنگامی که موسوی شروع به سیر سریع و مشکوک پله های ترقی در نظام جمهوری اسلامی کرد، در برابر این جریان ایستادند و آنها بهای این ایستادگی را با شهادت خود و دوستانشان پرداختند.

۲۱:۲۹ - شنبه ۱۳۸۸/۱۱/۱۰

  • صفحه 18 از 33
  • « بعدی
  • «
  • ...
  • 10
  • ...
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • ...
  • 30
  • ...
  • »
  • قبلی »

قلم نوشت

  • هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری
  • پوستر پویش بین المللی «نسل سلیمانی» رونمایی شد
  • هاشمی رفسنجانی: جوابی برای استدلال‌های رهبری نداریم
  • فراخوان دلنوشته‌ای برای «حاج قاسم» + لینک ثبت‌نام
  • واکنش رهبر انقلاب به روایت ناقص هاشمی از ادعای موافقت حضرت امام با مذاکره
  • طریقت هنر علیه “هنر کاباره” | بخش هفتم
  • طریقت هنر علیه “هنر کاباره” | بخش ششم
  • طریقت هنر علیه “هنر کاباره” | بخش پنجم
  • طریقت هنر علیه “هنر کاباره” | بخش چهارم
  • طریقت هنر علیه “هنر کاباره” | بخش سوم
  • طریقت هنر علیه “هنر کاباره” | بخش دوم
  • طریقت هنر علیه “هنر کاباره” | بخش اول
  • می پرسید چرا به عدالت نرسیدیم؟ جواب می دهیم!
  • چرا ناگزیریم به خیریه های مقامات مسئول حساس شویم؟!
  • اصولگرایی برابر با نظام و رهبری نیست
  • التهاب روانی جامعه، از آب خوزستان تا مائده هژبری
  • ۲۰۳۰؛ امضای مسئولین ساده اندیش، بر سند اسارت فرهنگی
  • مدعیان خط امام مردود مرداد!
  • انقلابی بمانیم تا انقلاب بماند
  • مجلس اقتصادمحور یا مجلس سیاست‌باز؟!
  • چرا اصلاح‌طلبان به غربی‌ها پیغام دادند که باید از مردم ایران انتقام گرفت؟
  • عقب‌نشینی‌های ضددیپلماتیک را پایانی هست؟
  • پیام ژئوپلتیک دیدار پوتین با رهبر انقلاب
  • چه‌کسی بود صدا زد سیمان؟
  • عقربه های نیویورکی
  • دیپلماسی هپروتی!
  • گام‌های راهبردی آمریکا برای نفوذ در ایران
  • برجام بالاتر از قانون نیست!
  • توطئه‌های سفارت خبیث
  • کاسبان واقعی تحریم!

ویدئو قلم

حسن رحیم پور ازغدی
بررسی ابعاد فرهنگی سند ۲۰۳۰ توسط رحیم پور ازغدی

تصویر روز

rehlat-emam
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم
?? ?????? ?????...
از وضعتان مطلعم…

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • تبلیغات در بچه های قلم
  • همیاری
  • نقشه سایت
  • درباره ما
  • تماس با ما

خبرنامه

برای اطلاع از به روزرسانی‌ها و دیگر اخبار مرتبط با سایت، در خبرنامه اینترنتی ما عضو شوید.

سامانه پیامکی

جهت عضویت در سامانه پیام کوتاه بچه‌های قلم، عدد 22 را به شماره 30007227001212 ارسال نمایید.

كليه حقوق مادی و معنوی، متعلق به بچه های قلم می‌باشد.

  • صفحه اصلی
  • تبلیغات در بچه های قلم
  • همیاری
  • نقشه سایت
  • درباره ما
  • تماس با ما

[ بچه های قلم را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید ]